WheELS 2026!
Na 3 dagen bijkomen van het Bata-weekend was het afgelopen donderdag alweer tijd voor Wheels! Met een grote groep Softies reisden we weer af naar het mooie Limburg om daar vier dagen met ELS en ijzersterk te gaan fietsen. In totaal waren we met 78 leden van de verschillende verenigingen! De weersvoorspelling zat niet helemaal…
