Backyard Ultra Marathon
13 juni was het tijd voor de allereerste editie van de Backyard Ultra Marathon, georganiseerd door de Hardloopcie! Van 9 ‘s ochtends tot 19u ‘s avonds werd er ieder uur een ronde hardgelopen van 4,5km over Science Park. Er deden teams, duo’s en solisten mee. Bijna iedereen rende hun verste afstand ooit, wat bij sommige uitkwam op maar liefst 45km! Er kwamen vele Softies aanmoedigen en sommigen rende zelfs wat rondjes mee. De sfeer was top en er werd ook genoten van een heerlijke pastasalade en andere snacks. Het was een geslaagde eerste editie, zeker voor herhaling vatbaar! :)
