Hieronder staan de protocollen voor tijdens trainingen en activiteiten in consensus met de maatregelen omtrent het Coronavirus. Deze maatregelen dienen te allen tijde gehandhaafd te worden. Voor het deelnemen aan een training of activiteit dient een lid zich in te schrijven via de website en hierbij akkoord te gaan met het desbetreffende protocol. Het bestuur heeft het recht een overtreder van het protocol van de training of activiteit te verwijderen. Tevens is U.S.S.V. Softijs niet aansprakelijk voor het niet opvolgen van de geldende overheidsmaatregelen omtrent het Coronavirus. Wanneer het maximum aantal deelnemers voor een activiteit bereikt is, zullen leden die zich later inschrijven een mail krijgen dat ze helaas niet naar de activiteit of training kunnen komen.

Protocol activiteiten in consensus met de maatregelen omtrent het Coronavirus

  1. Tijdens de meeste activiteiten kan geen gebruik gemaakt worden van de toiletten, dus zorg dat je van te voren naar het toilet bent geweest. 
  2. Was vooraf en achteraf je handen thuis en neem indien mogelijk desinfectiemiddel mee om je handen schoon te houden. Ook zal er desinfectiemiddel tijdens de activiteit aanwezig zijn.
  3. Kom bij voorkeur alleen naar de activiteit toe en zet niet je fiets naast die van iemand anders neer. Probeer je eigen vervoer te regelen en het Openbaar Vervoer te vermijden. Zorg dat je niet meer dan 5 minuten van te voren bij de activiteit aanwezig bent.
  4. Ga bij aankomst meteen naar het toegewezen vak toe om zo de 1,5 meter te kunnen garanderen naar iedereen die meedoet. 
  5. Om het bestuur en de organisatie van de activiteit de mogelijkheid te geven zich goed voor te bereiden, dienen leden die mee willen doen met de activiteit zich op te geven via de website.
  6. Zorg voor eigen drinken en eten, mits dit is toegestaan, en leen deze niet uit.
  7. Wanneer de activiteit afgelopen is, dien je direct het terrein te verlaten en alleen naar huis te gaan.
  8. De geldende maatregelen dienen in acht genomen te worden:
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Bij verkoudheidsklachten blijf je thuis
  • Als een huisgenoot benauwdheid/koorts/Corona heeft, blijf je thuis
  • Was vaak je handen
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Gebruik je gezond verstand

Mochten deze maatregelen niet serieus genomen worden, heeft het bestuur en de organisatie van de activiteit het recht de overtreder van de activiteit te verwijderen.

Protocol intervaltraining in consensus met de maatregelen omtrent het Coronavirus

  1. De maatregelen van het NOC*NSF en de KNSB zijn leidend.
  2. De intervaltraining zal beginnen op hetzelfde terrein als waar de droogtraining normaal plaatsvindt (de parkeerplaats aan de Bolognalaan op de Uithof). We kunnen geen gebruik maken van opbergruimtes, kleedkamers en toiletten, dus zorg dat je omgekleed naar de training komt en van te voren naar het toilet bent geweest. Eventuele kleding en spullen die je extra meeneemt, zijn op eigen risico.
  3. Was vooraf en achteraf je handen thuis en neem indien mogelijk desinfectiemiddel mee om je handen schoon te houden. Ook zal er desinfectiemiddel tijdens de trainingen aanwezig zijn.
  4. Kom bij voorkeur alleen naar de intervaltraining toe en zet niet je fiets naast die van iemand anders neer. Probeer je eigen vervoer te regelen en het Openbaar Vervoer te vermijden. Zorg dat je niet meer dan 5 minuten van te voren bij de training aanwezig bent.
  5. Ga bij aankomst meteen naar het toegewezen vak toe om zo de 1,5 meter te kunnen garanderen naar iedereen die meedoet. 
  6. Alle oefeningen zullen op ten minste 1,5 meter worden uitgevoerd. Dit zal aangegeven worden op de grond door middel van vakken en tijdens het lopen is dit je eigen verantwoordelijkheid. Iedereen dient zich hieraan te houden.
  7. Om de trainers de mogelijkheid te geven zich goed voor te bereiden, dienen leden die mee willen doen met de training zich op te geven via de website (klik hier). Dit kan tot 17.00 uur op de maandag zelf.
  8. Om de 1,5 meter te garanderen is er een maximum afgesproken van 10 deelnemers, exclusief de trainers. De groep zal worden opgedeeld in twee groepen.
  9. Zorg voor eigen drinken, eten en eventuele handdoek en leen deze niet uit.
  10. Wanneer de training afgelopen is, dien je direct het terrein te verlaten en alleen naar huis te gaan.
  11. Trainingen zullen meestal ook online (achteraf) aangeboden worden via de website, voor leden die niet aanwezig kunnen/mogen/willen zijn bij de fysieke intervaltraining.
  12. De geldende maatregelen dienen in acht genomen te worden:
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Bij verkoudheidsklachten blijf je thuis
  • Als een huisgenoot benauwdheid/koorts/Corona heeft, blijf je thuis
  • Was vaak je handen
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Gebruik je gezond verstand

Mochten deze maatregelen niet serieus genomen worden, heeft het bestuur en de Hardloopcommissie het recht de overtreder van de training te verwijderen.

Protocol fietstraining in consensus met de maatregelen omtrent het Coronavirus

  1. De maatregelen van het NOC*NSF en de KNSB zijn leidend.
  2. De fietstraining zal plaatsvinden op een vastgestelde route. Hier zullen oefeningen worden gegeven die individueel kunnen worden uitgevoerd.
  3. Was vooraf en achteraf je handen thuis en neem indien mogelijk desinfectiemiddel mee om je handen schoon te houden. Ook zal er desinfectiemiddel tijdens de trainingen aanwezig zijn.
  4. Kom bij voorkeur alleen naar de fietstraining toe. Zorg dat je niet meer dan 5 minuten van te voren bij de training aanwezig bent.
  5. Ga bij aankomst meteen naar de toegewezen plaats toe om zo de 1,5 meter te kunnen garanderen naar iedereen die meedoet. 
  6. Alle oefeningen zullen op ten minste 1,5 meter worden uitgevoerd. Iedereen dient zich hieraan te houden. Tijdens het inhalen dient de inhaler de 1,5 meter te handhaven.
  7. Om de trainers de mogelijkheid te geven zich goed voor te bereiden, dienen leden die mee willen doen met de training zich op te geven via de website (klik hier). Dit kan tot 17.00 uur op de dinsdag zelf.
  8. Om de 1,5 meter te garanderen is er een maximum afgesproken van 10 deelnemers, exclusief de trainers.
  9. Zorg voor eigen drinken, eten en leen deze niet uit. Zorg ook voor eigen materiaal (helm, fiets, eventueel overige bescherming). Er is geen leenmateriaal beschikbaar.
  10. Wanneer de training afgelopen is, dien je direct het terrein te verlaten en alleen naar huis te gaan.
  11. De geldende maatregelen dienen in acht genomen te worden:
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Bij verkoudheidsklachten blijf je thuis
  • Als een huisgenoot benauwdheid/koorts/Corona heeft, blijf je thuis
  • Was vaak je handen
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Gebruik je gezond verstand

Mochten deze maatregelen niet serieus genomen worden, heeft het bestuur en de Fietscommissie het recht de overtreder van de training te verwijderen.

Protocol droogtraining in consensus met de maatregelen omtrent het Coronavirus

  1. De maatregelen van het NOC*NSF en de KNSB zijn leidend.
  2. De droogtraining zal plaatsvinden op hetzelfde terrein waar deze normaal plaatsvindt (de parkeerplaats aan de Bolognalaan op de Uithof). Echter wordt er niet zoals normaal verzameld op Olympos, maar starten we meteen op het parkeerterrein. We kunnen geen gebruik maken van de kleedkamers en toiletten, dus zorg dat je omgekleed naar de training komt en van te voren naar het toilet bent geweest. 
  3. Was vooraf en achteraf je handen thuis en neem indien mogelijk desinfectiemiddel mee om je handen schoon te houden. Ook zal er desinfectiemiddel tijdens de trainingen aanwezig zijn.
  4. Kom bij voorkeur alleen naar de droogtraining toe en zet niet je fiets naast die van iemand anders neer. Probeer je eigen vervoer te regelen en het Openbaar Vervoer te vermijden. Zorg dat je niet meer dan 5 minuten van te voren bij de training aanwezig bent.
  5. Ga bij aankomst meteen naar het toegewezen vak toe om zo de 1,5 meter te kunnen garanderen naar iedereen die meedoet. 
  6. Alle oefeningen zullen op ten minste 1,5 meter worden uitgevoerd. Dit zal aangegeven worden op de grond door middel van vakken. Iedereen dient zich hieraan te houden. 
  7. Alle oefeningen zullen voorlopig nog plaatsvinden zonder materiaal. 
  8. Om de Commissaris Technisch Kader de mogelijkheid te geven zich goed voor te bereiden, dienen leden die mee willen doen met de training zich op te geven via de website (klik hier). Dit kan tot 17.00 uur op de woensdag zelf.
  9. Om de 1,5 meter te garanderen is er een maximum afgesproken van 30 deelnemers. De groep zal worden opgedeeld in twee groepen die aan weerszijden  van de parkeerplaats zullen trainen. 
  10. Zorg voor eigen drinken, eten en eventuele handdoek en leen deze niet uit.
  11. Wanneer de training afgelopen is, dien je direct het terrein te verlaten en alleen naar huis te gaan.
  12. Trainingen zullen meestal ook online (achteraf) aangeboden worden via de website, voor leden die niet aanwezig kunnen/mogen/willen zijn bij de fysieke droogtraining.
  13. De geldende maatregelen dienen in acht genomen te worden:
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Bij verkoudheidsklachten blijf je thuis
  • Als een huisgenoot benauwdheid/koorts/Corona heeft, blijf je thuis
  • Was vaak je handen
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Gebruik je gezond verstand

Mochten deze maatregelen niet serieus genomen worden, heeft het bestuur het recht de overtreder van de training te verwijderen.

Protocol skeelertraining in consensus met de maatregelen omtrent het Coronavirus

  1. De maatregelen van het NOC*NSF en de KNSB zijn leidend.
  2. De skeelertraining zal plaatsvinden op hetzelfde terrein waar deze normaal plaatsvindt (de skeelerbaan in de polder boven Overvecht). Hier zijn geen kleedkamers en toiletten aanwezig, dus zorg dat je omgekleed naar de training komt en van te voren naar het toilet bent geweest.
  3. Was vooraf en achteraf je handen thuis en neem indien mogelijk desinfectiemiddel mee om je handen schoon te houden. Ook zal er desinfectiemiddel tijdens de trainingen aanwezig zijn.
  4. Kom bij voorkeur alleen naar de skeelertraining toe en zet niet je fiets naast die van iemand anders neer. Probeer je eigen vervoer te regelen en het Openbaar Vervoer te vermijden. Zorg dat je er niet eerder bent dan de tijd die jij nodig hebt om je skeelers aan te trekken. We starten om 19.00 uur.
  5. Ga bij aankomst meteen naar de toegewezen plaats toe om je skeelers aan te trekken en zo de 1,5 meter te kunnen garanderen naar iedereen die meedoet. 
  6. Alle oefeningen zullen op ten minste 1,5 meter worden uitgevoerd. Dit zal aangegeven worden op de grond door middel van vakken en tijdens het skeeleren is dit je eigen verantwoordelijkheid. Iedereen dient zich hieraan te houden. Tijdens het inhalen dient de inhaler de 1,5 meter te handhaven.
  7. Om de trainers de mogelijkheid te geven zich goed voor te bereiden, dienen leden die mee willen doen met de training zich op te geven via de website (klik hier). Dit kan tot 17.00 uur op de donderdag zelf.
  8. Om de 1,5 meter te garanderen is er een maximum afgesproken van 14 deelnemers, exclusief de trainers. De groep zal worden opgedeeld in twee groepen.
  9. Zorg voor eigen drinken, eten en eventuele handdoek en leen deze niet uit. Zorg ook voor eigen materiaal (helm, skeelers, eventueel overige bescherming). Er is geen leenmateriaal beschikbaar.
  10. Wanneer de training afgelopen is, dien je direct je skeelers uit te doen op dezelfde aangewezen plaats als waar je ze kon aantrekken. Hierna dien je direct het terrein te verlaten en alleen naar huis te gaan.
  11. Trainingen zullen meestal ook online (achteraf) aangeboden worden via de website, voor leden die niet aanwezig kunnen/mogen/willen zijn bij de fysieke skeelertraining.
  12. De geldende maatregelen dienen in acht genomen te worden:
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Bij verkoudheidsklachten blijf je thuis
  • Als een huisgenoot benauwdheid/koorts/Corona heeft, blijf je thuis
  • Was vaak je handen
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Gebruik je gezond verstand

Mochten deze maatregelen niet serieus genomen worden, heeft het bestuur de Skeelercommissie het recht de overtreder van de training te verwijderen.

Onze activiteiten

Wil je niets missen? Check onze agenda!

Agenda