UIT-week 10-12 augustus
Wat leuk dat je komt helpen tijdens de UIT-week! Het beloven drie onwijs gezellige dagen te worden, maar we kunnen het niet zonder wat extra enthousiastelingen!
Het voorlopige programma is als volgt (je mag zoveel helpen als je wilt):
– Maandag groep 1 – de stad in met de bakfiets, stickers en flyers uitdelen en evt wat spelelementen uitzetten
– Maandag groep 2 – eten koken voor groepen UIT-lopers bij de IBB
– Dinsdag groep 1 – helpen bij de verenigingsmarkt; achter een kraampje staan en met geïnteresseerden praten, ze op de schaatsplanken of tacx-fiets begeleiden en ze evt ter plekke inschrijven :p
– Dinsdag groep 2 – ‘s avonds in het Pandje met andere verenigingen een activiteit/borrel begeleiden/meedoen / een kroegentocht meedoen (wordt nog uitgewerkt, maar lekkere drankjes zijn er sowieso, en voor wie wil daarna uitgaan!)
– Woensdag – ludieke actie: met een groep skeeleren door Utrecht in Softijs-merch! (wellicht kun je skeelers lenen)
| Voornaam | Beste promo-tip? | Kom je mee de UIT goed afsluiten met een borrol en een hapje eten op woensdag met de Promocie en andere vrijwilligers? |
|---|---|---|
| Maud | Absoluut! | |
| Thijs | Absoluut! | |
| Romke | Veel stickers plakken; ik heb Softijs ontdekt door een sticker | Absoluut! |
| Eeke | Laat je likken!! | Absoluut! |
| Kim | Stickers plakken | Absoluut! |
| Voornaam | Beste promo-tip? | Kom je mee de UIT goed afsluiten met een borrol en een hapje eten op woensdag met de Promocie en andere vrijwilligers? |
Je moet inloggen om je te kunnen aanmelden.
